lunes, 27 de febrero de 2017

ANÀLISI DE PUBLICITAT



1r anunci:




El producte que es ven és una assegurança de vida, en aquest anunci l'empresa és Generali, així també com l'empresa anunciadora.

Els recursos publicitaris utilitzats són:
Seducció amb patrons ideals, en concret Jesús Calleja i et presenten una solució senzilla. Dissonància congnitiva de necessitat.
Recursos lingüístics amb personificació dels animals, el lleó i ós. I exageració amb la mel.
Utilitza humor, cançó de fons i imatge de marca, generali. L'slògan és: "el león de los seguros".
Per ultim mostra engany d'escala amb la mel.

El target per edat és per a adults i youngadults ja que són els que normalment porten el tema de seguretat davant la seva familia., l'econòmic ve a ser el mateix que l'edat, adults i young-adults. L'anunci seria per a tot dos sexes.

Realment el que sen's vol vendre és seguretat davant la nostre vida.




2n anunci: 



El producte que es ven és el cotxe Fiat 500. L'empresa de l'anunci és Fiat.

Els patrons publicitaris que hi apareixen:
Recursos lingüístics amb exageració per demostrar que el cotxe és eficaç i difícil de trencar. Apareix l'humor i una cançó perquè així al escolatr-la l'associem amb el cotxe. Apareix l'imatge de marca, que és Fiat, junt amb l'slogan que és: "el que conducen los chicos malos"

El target per edat és per a joves, adults i youngadults ja que són els que condueixen més. L'econòmic seria pels youngadults i adults ja que un noi molt jove no es comprarà un cotxe ell sol. L'anunci seria per als dos sexes. 

Realment el que sen's ven és un sentiment increïble de conduïr aquest cotxe,  l'oportunitat de sentir-nos "dolents", amb poder per a conduïr el Fiat 500.



3r anunci:




El producte que es ven és iberogast, un remei per al malestar de l'estòmac. L'empresa de l'anunci és Bayer.

Recursos publicitaris:
Convens dient les coses positives que aporta sense dir les negatives.
Sedueix magnificant problemes reals i utilitza paraules esquer ja que aparèixen ingredients màgics, informació incompleta i utilitza paraules sobre la natura.
Utilitza recursos lingüístics com la subtitució de l'estomac per un físic agradable i còmode de veure quan realment no és així un estòmac.
Apareix l'slogan: "el poder de las plantas en acción", junt amb l'imatge de la marxca Bayer.


El target per edat és per a adults i gent de tercera edat ja que són els que pateixen més de problemes digestius. L'econòmic és el mateix que l'anterior i el sexe seria per a dones.

El que se'ns ven és un remei per estar còmodes amb el nostre cos i sentir-nos lliures de problemes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario